Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Erős ügyfélhitelesítés

 

Számlavezetőbank-oldali változások

Változott az erős ügyfélhitelesítés bevezetése miatt az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyási folyamata.

Azoknál az ügyfeleknél, akik már megadták azonosítás céljából mobiltelefonszámukat a számlavezető bankjuknak, előfordulhat, hogy több lépésben kell megerősíteniük, hogy valóban ők az internetes vásárláshoz használt betéti- vagy hitelkártya birtokosai. Kérjük, sikertelen bankkártyás fizetés esetén mindenképp egyeztessen a számlavezető bankjával, mert szükséges lehet egy érvényes mobiltelefonszám megadása a banki azonosításhoz (a telefonszám, illetve az esetleges banki telekód megadásának lépései bankonként eltérőek lehetnek). A számlavezető banknál rögzített telefonszám frissítése és megerősítése nagyon fontos, mert az Európai Unió második pénzforgalmi irányelve (PSD2) előírásainak megfelelően 2021. január 1-től már csak így tudnak az erős ügyfélhitelesítésre kötelezett kereskedőtől bankkártyával vásárolni az interneten. A számlavezető bank dönti el, hogy mely adatok alapján, és melyek hiánya ellenére engedélyezi a tranzakciót, így az elutasítások várható mértékéről nincs információnk.

Vásárlás befejezése

Miután a CIB Bank fizetési oldalán lezárult a fizetés, fontos, hogy visszatérjen a vásárló a webshop oldalára, ahonnan a vásárlást kezdeményezte. Ez számos alkalommal nem történik meg, mivel a webshop oldalára való visszatérés nem biztos, hogy automatikusan megvalósul. A fizetési folyamattal kapcsolatos tájékoztatást a bankkártyakibocsátó bank nyújtja ügyfelei számára, ezért fontos, hogy azt alaposan tanulmányozzák, és megtegyék az összes lépést, ami a fizetés sikerességéhez szükséges.

 

Tartalomhoz tartozó címkék: aktuális